maandag 15 februari 2016

Ontdek God!




Heee lieve lezers!
Vandaag wil ik het hebben over een groot deel van mijn leven.
Wandelen met God, dit is mij met de paplepel ingegoten en daar ben ik erg blij mee.
Als je God hebt heb je een soort rust en vrede in je, zijn onvoorwaardelijke liefde geldt voor iedereen.
Het is nooit te laat om te geloven.
Hij die de hemel en aarde gemaakt heeft, wilt jouw vriend zijn en redder!

Soms voelen mensen een soort leegte in zich, dit proberen we te vullen met allerlei dingen.
Het is een gat, een leegte waar God in past!
Liefde is er voor jou
Alles in de Bijbel draagt deze roep: KOM, KOM, KOM en ontdek mijn liefde voor jou.

Het is liefde die jou geroepen heeft, het is liefde die jou geschapen heeft, het is liefde die jou een lach op je gezicht tovert.

Want liefde doet wat niets anders kan doen.

Als jij verlaten bent, als jij eenzaam bent, als jij je onbegrepen voelt, als jij in de puinhopen van je leven zit, als je strompelt door een wereld die je niet de warmte geeft die je zo nodig hebt, als je huilt en niemand weet waarom, als jij de lasten draagt die je ten onder doen gaan, dan kan de liefde dat wonder doen, wat niets of niemand kan, dan kan de liefde die lach op je gezicht toveren, die niemand kan roven.
Een mens verandert, situaties veranderen, je manier van denken verandert, vriendschappen veranderen, relaties vallen weg, maar Ik verander niet.              

De liefde van God is zo groot,
de liefde van God is zo sterk,
de liefde van God is de reden waarom jij bestaat :)
Zijn liefde gaat uit naar jou en zal je nooit verlaten!  



Het is helemaal niet moeilijk om God toe te laten in je leven.
Het enigste wat je hoeft te doen is je zonden belijden aan God en Hem aannemen als jouw Heer en Verlosser.
En geloven dat hij aan het kruis is gegaan voor al jouw zonden en hij weer is opgestaan!






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12322205/?claim=fn67gjqzwmx">Follow my blog with Bloglovin</a>