dinsdag 12 januari 2016

Elk eind is een Nieuw Begin!

Heee allemaal , welkom bij een nieuwe blog!
Ik ben weer terug van weggeweest, allereerst Gelukkig Nieuw Jaar!
2016! En ik leef nog! ( jullie die dit lezen ook ^^ )
Vroeger dacht ik altijd dat ik niet ouder dan 10 zou worden maar dat is natuurlijk een grote onzin.
Kennen jullie die film 2012 nog! Dat de wereld zou vergaan :o
Daar was ik dus zooo bang voor.


Vandaag gaan we het hebben over een Nieuw Begin!
We mogen weer helemaal opnieuw beginnen en de eerste 12 dagen zijn alweer voorbij.
Het lijkt wel ( en het is ook zo ) of de dagen steeds maar sneller gaan..
We hebben er nog 354! ( Schrikkeljaar )

Dit jaar, Maart April wil ik beginnen met mijn eigen youtubekanaal.
( Ik heb er al een maar ik ben nog niet begonnen met het posten van video's )
Wel ben ik volop aan het bedenken met wat ik allemaal zou kunnen doen.
Het zal over van alles gaan, maar die zien julie vanzelf wel verschijnen.

Terug naar waar we gebleven waren :

Elke dag dat je wakker word is het een nieuw begin, veel mensen wachten op een symbolisch moment om nieuwe doelen te behalen.
Wist je dat dat eigenlijk de kans op slagen verkleint, je kan beter meteen beginnen wanneer je gemotiveerd bent. Anders zakt je motivatie weg en blijf je zitten in hetzelfde patroon. Zelf heb ik niet echt doelen gesteld voor dit jaar, ( natuurlijk wel wat kleine doelen )
naast meer geld sparen en nog fitter worden natuurlijk, maar ik denk dat deze doelen wel vanzelfsprekend zijn voor de meeste van ons.

      
Je weet niet wat de dag je brengt.
Misschien onmoet je een paar leuke nieuwe mensen, word je ontdekt als model,
krijg je een nieuwe baantje, ben je voor 2 dagen vrij van school.
Maaar, het kan ook je laatste dag op aarde geweest zijn.. je weet het nooit.
Dit is een nieuwe dag die niks te maken heeft met gisteren.
Vandaag is een nieuwe start, doe hem zoals jij dat wilt en zodra je wilt veranderen moet je dat doen.
En als het dan niet helemaal gaat als je dat wilt, doe je het toch morgen!





Leuk dat jullie weer
 even een bezoekje
 hebben gebracht aan
 mijn pagina en dan
 zie ik jullie weer bij een volgende blog!